Marketing Goes… -profiili

marketing.jpg

Marketing Goes Blogging!

Markkinoinnin blogi kertoo sinulle markkinoinnin uusimmista tuulista niin opetuksen kuin tutkimuksenkin saralla. Blogin kautta pääset tutustumaan Vaasan yliopiston markkinoinnin yksikön toimintaan ja tutkimukseen lähemmin.

Markkinoinnin yksikön tutkimuksessa näyttäytyy tärkeänä kuluttajakäyttäytyminen, asiakasarvon luominen ja kansainvälistyminen. Tutkimuksemme koskettavat niin pieniä kuin suurempiakin yrityksiä ja toivomme, että lukija voi ammentaa blogista ideoita oman yritystoiminnan kehittämiseen.

Blogin kirjoittajina toimivat markkinoinnin yksikön opettajat, opiskelijat ja tutkijat. Myös vieraskyniä esiintyy, joten blogin kirjoittajan tiedot löytyvät aina kirjoituksen alta.

Blogitekstit julkaistaan myös Markkinoinnin yksikön Facebook – sivuilla. Tykkää meistä!

Tervetuloa inspiroitumaan kanssamme!

Minna-Maarit Jaskari & Jenniina Sihvonen

Heini Jauhola

Heini Jauhola - Marketing Goes...