Suuntavilkku

Tervetuloa blogiin!

Tervetuloa Suuntavilkku-blogiin!

Johtajuudessa suunnan näyttäminen yhtä tärkeää kuin autolla ajaessa vilkun käyttäminen. Tulee kertoa mitä aikoo. Jos ei käytä vilkkua ennen kuin kääntyy, joku voi ajaa perään. Hyvää johtajuutta on verrattu myös liikenneympyrässä ajamiseen -kun poistuu, tulee muistaa vilkuttaa. Tulee hallita liikennesäännöt, mutta myös omata hyvät käytöstavat.

Mitä on hyvä johtajuus? Mitä taitoja esimiestyössä tarvitaan tulevaisuudessa? Mitkä ovat johtajan vastuut ja roolit työhyvinvoinnin ja tuloksellisuuden johtamisessa?

Blogiin kirjoittavat Vaasan yliopiston opiskelijat, jotka opiskelevat esimiestyötä ja johtajuutta. Tekstit syntyvät osana Esimies ja johtajuus -kurssin suoritusta.

Blogin moderaattoreina toimivat Vaasan yliopiston Julkisjohtamisen yksiköstä yliopistonlehtori Kirsi Lehto sekä tohtorikoulutettava Anne Koski

Kirsi Lehto

Kirsi Lehto - Suuntavilkku - Blogi tulevaisuuden johtajuudesta