Opettajablogin profiili

Yliopisto-opettajan blogi

Yliopisto-opettajan blogi on ikkuna opetuksen kehittämisen toimintaan Vaasan yliopistossa. Teemme blogin kautta tutuksi meitä opetuksen ja ohjaamisen osaajia ja asiantuntijoita eri järjestelmien, verkostojen ja koulutusohjelmien takana.

Kirjoitamme ajankohtaisista yliopisto-opetuksen teemoista, ja sen luonnollisena osana myös digiopetuksta ja ohjauksesta kaikkine muotoineen.

Blogia ylläpitää vuodesta 2019 eteenpäin digitaalisen opetuksen ja oppimisen valmentaja Sanna Eronen. Vierailevien kirjoittajien nimi kerrotaan blogitekstin yhteydessä.

Uusista blogiteksteistä tiedotetaan Twitterissä #univaasa -tunnuksella. Keskustelua voi jatkaa myös Facebook-ryhmässä Opetuksen kehittäminen Vaasan yliopistossa, joka on tarkoitettu yliopiston henkilökunnalle ja opiskelijoille.

Työniloa ja valoa!
/fi/sites/digiopetus/